Belépés

Felhasználói név *
Jelszó *
Emlékezzen rám!

Regisztráció

A csillagos(*) mezôk megadása kötelezô.
Név *
Felhasználói név *
Jelszó *
Jelszó még egyszer *
E-mail *
E-mail még egyszer *

ITS BOLT LAPTOP NOTEBOOK PC TFT SZERVIZ SZOLNOK

Viszonteladói program

Partnerré váláshoz az alábbi két szerződést kérjük letölteni, és cégszerűen két példányban aláírva postán vagy személyesen eljuttatni cégünkhöz.


 

Általános Szerződési Feltételek

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

 

Üzemeltetői adatok ismertetése

 

  • Cégnév: Fluxcorp Kft
  • Székhely: 5000. Szolnok, Mártírok út 32.
  • Adószám: 23976199-2-16
  • Cégjegyzék szám: 16-09-014364
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Szolnoki Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: www.szolnoklaptop.hu, www.itsbolt.hu, Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
  • Telefonos elérhetőség: 06-56-340-756

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A megjelenített termékek személyesen (5000 Szolnok, Baross Gábor út 38/2.) vagy a 06-56-340-756 telefonszámon személyes átvétellel rendelhetőek meg. A www.itsbolt.hu oldalon használt számításechnikai eszközök, nyomtatók, monitorok, billentyűzete, egerek stb. találhatóak.

 

A kínált termékek kategória besorolása

A termékek kategóriái:

  • Használt asztali számítógépek
  • Használt notebookok
  • Használt monitorok
  • Használt mobiltelefonok
  • Használt alkatrészek
  • Használt PNA-k
  • Kiegészítők

 

A termékekre vonatkozóan ITS Notebook Szervíz - Webáruház oldalon megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27 % áfát. Termék képeiben, áraiban bekövetkező változásért cégünk nem vállal felelősséget a rendszer automatizáltsága miatt. Természetesen, ha véletlenül hiba lenne az oldalon és már megrendelte a terméket, tájékoztatni fogjuk a változásról.

Rendelési információk ismertetése

A vásárláshoz regisztráció szükséges. Ez segítséget nyújt Önnek abban, hogy legközelebbi vásárlásakor mindössze a kosár tartalmát kelljen összeállítania. Weboldalunkon lehetősége van telefonon is leadnia rendelését a 06-56-34-756 telefonszámon.

A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 09-15 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változások miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére, amennyibe a rendelés teljesítése meghiúsul.

Rendelés menete: Bővebb tájékoztatásért kérjük tekintse meg ezt a linket: Hogyan vásárolhatok

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (nyomjon a termék bruttó ára alatt lévő „Kosárba!” ikonra).

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „tovább” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Törli a terméket a kosárból” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „Frissíti a kosár tartalmát” gombot, így a kosár a módosított mennyiséggel számol.

3. Ha a mennyiséget véglegesítette, írja be a kuponja kódját a megfelelő helyre. Ha nem áll rendelkezésére kupon kód, nyomjon a „Kassza” gombra.

4. Ezután a rendszer kéri a felhasználónevét és a jelszavát. *

Ha:

  • már regisztrált: írja be a felhasználónevét és jelszavát.
  • még nem regisztrált: adja meg a rendszer által kért szállítási/ számlázási adatokat. A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező a rendelés zökkenőmentes lebonyolítása érdekében.

5. Szállítási/fizetési mód kiválasztása: A szállítási adatok kitöltése után nyomjon a „Következő” gombra. Itt lehetősége van választani a szállítási módok közül.

A megfelelő szállítási mód kiválasztása után nyomjon a „Következő” gombra. Itt adja meg az Önnek szimpatikusabb fizetési módok egyikét. Miután a szállítási/ fizetési módokat is megadta nyomjon a „Következő” gombra.

6. Megrendelés: Megrendelés véglegesítése előtt rendszerünk összegzi az Ön által beírt adatokat. Ezt ellenőrizze le. Ha módosítani szeretné a beírt adatokat a kosarak alatt található megfelelő ikonra kattintva visszaléphet a vásárlás bármely fázisához. Amennyiben más adatot nem szeretne módosítani, jelölje be az „Elfogadom a szolgáltatási feltételeket” check boxot. Igény szerint megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban (Pl.: a szállítással kapcsolatos közlemény, termék színe). Majd kattintson a „Megrendelés megerősítése” gombra.

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap (ha 30 percen belül nem érkezik visszaigazolás a regisztráció során megadott e-mail címre kérem, hívja ügyfélszolgálatunkat vagy jelezze ezt az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen).

 

*A megrendelés elküldéséhez regisztráció szükséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

 

A megrendel termék / házhozszállítás díjának fizetésének módja

A kiválasztott termékeket a következő átvételi lehetőségekkel rendelheti meg:

  • személyes átvétel: 5000 Szolnok, Baross Gábor út 38/2.

Garancia

A garancia ideje termékenként változik. Bővebben információt erről a 06-56-340-756 telefonszámon tud kérni.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozásazonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonbannem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.


Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Fluxcorp Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Adatkezelés

A web áruház használata során a ITS Notebook Szervíz részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a ITS Notebook Szervíz alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A web áruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a ITS Notebook Szervíz kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet ITS Notebook Szervíz webáruház a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a ITS Notebook Szervízmegrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a ITS Notebook Szervíz bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A web áruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a ITS Notebook Szervíz általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltését és megtekintését megteheti, ha az Általános Szerződési Feltételek címszövegnél jobbra, a „nyomtató” ikonra kattint.

 

NYILATKOZAT

Alulírott viszonteladó cég aláírásra jogosult képviselője kijelentem, hogy társaságunk a FluxcorpKft Általános szerződési feltételeit ismeri, az abban foglaltakat a Fluxcorp Kft-vel folytatott kereskedelmi árubeszerzései során létrejött  egyedi szerződések kötelező tartalmi elemeként elfogadja.

Kijelentem továbbá, hogy halasztott fizetés engedélyezése esetén az Általános szerződési feltételek alapján a Fluxcorp Kft felé a pénzügyi kötelezettségvállalásra biztosítékot nyújtok (vezető tisztségviselői kezességvállalás, azonnali beszedési megbízásra szóló felhatalmazás, bankgarancia, jelzálogjog stb.)

 

Vevő/Megrendelő cég:   
Cégnév:  
Székhely:  
Képviselő:  
Cégbejegyző bíróság / nyilvántartásba vevő hatóság:  
Cégjegyzékszám / nyilvántartási szám:  
Bankszámlaszám:  
Adószám:  
 
 
 

 

. ....................         Szolnok, 2012.                                                   

..........................................
              Viszonteladó
       cégszerű aláírása
 

Fluxcorp Kft.

 

 

 

 


 

Viszonteladói keretszerződés

  

Amely létrejött egyrészről a Fluxcorp Kft. (székhely: 5211 Tiszapüspöki, Fő út 102. cégjegyzékszám: 16-09-014364 , adószám : 23976199-2-16 , képviselő: Berekméri József Norbert ügyvezető ) mint nagykereskedő, a továbbiakban: nagykereskedő

másrészről

 

Cégnév:

Székhely:

Bankszámla szám:

Adószám:

Cégjegyzék szám:

Képviselő:

 

mint viszonteladó, a továbbiakban: viszonteladó,

 

együtt: szerződő felek között az alulírt napon és helyen az alábbi feltételek szerint:

 

 

I. Általános rendelkezések

 

1./ Szerződő felek rögzítik, hogy nagykereskedő elektronikai termékek forgalmazásával foglalkozó társaság, amely viszonteladóknak is értékesít.

2./ Szerződő felek megállapítják, hogy viszonteladó rendszeresen vásárol a nagykereskedő által forgalmazott termékekből abból a célból, hogy azokat harmadik személy (végfelhasználó) részére tovább értékesítse.

3./ Szerződő felek megállapodnak, hogy a viszonteladó eseti megrendeléseinek, vásárlásainak általános feltételeit a jelen keretszerződés szabályozza. Amennyiben más írásos megállapodás nem születik, a keretszerződésben foglaltak érvényesek a nagykereskedő és a viszonteladó között létrejött minden szóbeli illetve írásbeli megállapodásra.

 

 

II. A szerződés tárgya

 

1./ Jelen keretszerződés tárgya a viszonteladó eseti megrendelései, vásárlásai általános szabályainak meghatározása. Szerződő felek megállapodnak, hogy nagykereskedő a jelen szerződés tartama alatt a viszonteladó beszerzési igényeit a keretszerződésben foglaltak szerint teljesíti.

 

 

III. Megrendelés, teljesítés helye

 

1./ Szerződő felek megállapodnak, hogy nagykereskedő a raktárában lévő termékeire szóban és írásban (faxon vagy e-mail-en) egyaránt elfogad megrendelést.

 

2./ Raktáron nem lévő, kizárólag a viszonteladó részére beszerzendő termékekre, továbbá projekt, tender célú szállításra megrendelés esetén a nagykereskedő jogosult megkövetelni az írásbeli megrendelést. Az írásbeli megrendelés kötelező tartalma: viszonteladó neve, székhelye, a megrendelő személy neve, a megrendelés dátuma, a megrendelt termék megnevezése, típusszáma, a megrendelt darabszám, a kívánt átadás dátuma és amennyiben a szállítást viszonteladó végzi, a teljesítési hely pontos címe.

3./ Szerződő felek megállapodnak, hogy az áru átvételének teljesítési helye a nagykereskedő székhelye illetve telephelye, viszonteladó az árukat saját költségén szállítja vagy szállíttatja el a nagykereskedő áruházából. Igény és megrendelés esetén nagykereskedő az árut leszállíthatja a viszonteladó címére, melyért nagykereskedő költségtérítést számíthat fel.

 

 

IV. A vételár és esedékessége

 

1./ Nagykereskedő az általa forgalmazott termékeket és az árakat rendszeresen közzéteszi árlistáiban.

 

2./ Viszonteladó az általa megrendelt termékeket a nagykereskedő által szóban vagy írásban visszaigazolt vételáron veszi meg.

 

3./Viszonteladó vállalja, hogy nem készpénzes vásárlás esetén a nagykereskedő átutalásos számláit a nagykereskedő számláján feltüntetett bankszámlájára teljesíti, a számlán megjelölt határidőben.

 

4./ Szerződő felek megállapodnak és viszonteladó tudomásul veszi, hogy az általa átvett, de még ki nem fizetett termék tulajdonjoga a vételár teljes kifizetéséig nagykereskedő tulajdonát képezi. Ezen, a Ptk. 368 §-a szerinti tulajdonjog fenntartás az értékesítésről kiállított számlán feltüntetésre kerül. Viszonteladó a tulajdonjog fenntartással átvett termékekért az ellenérték megfizetéséig a felelős őrzés szabályai szerint felel.

 

5./ Szerződő felek megállapodnak, hogy fizetési késedelem esetén viszonteladó a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot köteles fizetni nagykereskedő részére. A kamatfizetés kezdő időpontja a számlában meghatározott fizetési határidő utolsó napja, befejező időpontja a teljesítés, a számla tényleges kiegyenlítésének napja. Szerződő felek rögzítik, hogy viszonteladó akkor teljesített, ha a teljes fizetendő összeg a késedelmi kamatokkal együtt beérkezett nagykereskedő bank- számlájára.

 

6./ Szerződő felek megállapodnak, hogy viszonteladó fizetési késedelme esetén nagykereskedő saját döntése szerint jogosult viszonteladónak árut adni.

 

7./ Viszonteladó elfogadja, hogy az egyes megrendelésekből fakadó fizetései összegszerűségére és a teljesítési határidőre a Nagykereskedő által kibocsátott és a Viszonteladó által átvett, határidőben – 8 nap – nem kifogásolt, egyedi számlák irányadóak. Viszonteladó tudomásul vesz, hogy 8 napon túl a nagykereskedő számlájával szemben semmilyen jogcímen kifogást nem támaszthat.

 

8./ Viszonteladó tudomásul veszi, hogy nagykereskedő átutalásos fizetési mód engedélyezése feltételeként saját döntése alapján kérhet pénzügyi kötelezettségvállalást is (viszonteladó azonnali beszedési megbízást ír alá, viszonteladó képviselője készfizető kezességi nyilatkozatot ír alá, jelzálog, bankgarancia, stb.). Ezen esetekben nagykereskedő ennek hiányában a termékeket a hiány pótlásáig nem bocsátja a viszonteladó rendelkezésébe. A viszonteladó ebből eredő bármilyen káráért nagykereskedő nem vállal felelősséget.

 

 

V.A keretszerződés időbeli hatálya, felmondás

 

1./ Szerződő felek megállapodnak, hogy a jelen keretszerződés határozatlan időre szól. A keretszerződést 30 napos felmondási idővel bármelyik Fél a másik Félhez írásban, ajánlott levélben intézett levélben felmondhatja. A felmondás átvételének megtagadása a szerződés megszűnésére nincs halasztó hatállyal.

 

2./ Szerződő felek megállapodnak abban, hogy a jelen keretszerződés bármely okból rendes felmondással történő megszűnése esetén a megszűnés időpontjáig fennálló kötelezettségeiket kölcsönösen teljesítik. Megállapodnak továbbá abban, hogy egymással azonnal, de legkésőbb a megszűnést követő 8 (nyolc napon) belül elszámolnak.

 

3./ Felek jogosultak a jelen szerződést azonnali hatállyal felmondani, ha a másik Fél a jelen megállapodásban foglalt kötelezettségét írásbeli felszólítás ellenére nem teljesíti. A rendkívüli felmondást írásban, ajánlott levélben kell a szerződésszegő féllel közölni.

 

4./ Súlyos szerződésszegésnek minősül a viszonteladó részéről:

 

  • bármely fizetési kötelezettségével (számlatartozás, késedelmi kamattartozás) – a nagykereskedővel előzetesen írásban nem közölt, és általa nem visszaigazolt - legalább 15 napos késedelembe esik,

  • az általa megrendelt termékek átvételével és elszállításával- a disztribútorral előzetesen írásban nem közölt, és általa nem visszaigazolt- legalább 15 napos késedelembe esik.

 

5./ Amennyiben a nagykereskedő a jelen keretszerződést azonnali hatállyal felmondja, akkor a felmondás keltével viszonteladó nagykereskedőnél rendelkezésre álló kedvezményei megszűnnek, és minden fizetési kötelezettsége – valamennyi számlatartozása és járulékai - teljes összegében lejárttá és esedékessé válik.

 

6./ A szerződés megszűnése esetén viszonteladó köteles a birtokában lévő de a nagykereskedő tulajdonát képező, még el nem adott termékeket 24 órán belül a nagykereskedő telephelyére díjmentesen visszaszállítani, vagy az árut kifizetni. Erről a Felek közösen jegyzőkönyvet vesznek fel, mely a felmondást követő elszámolás alapját képezi.

Az elszámolás során a szerződés azonnali hatályú felmondására okot adó Fél viseli a másik Félnek a megállapodás előtti idő megszűnésével kapcsolatosan felmerült igazolt költségeit és kárait.

 

 

VI. Vegyes rendelkezések

 

1./ Szerződő felek megállapodnak abban, hogy a jelen keretszerződéssel összefüggésben felmerülő vitáikat megkísérlik békésen, egyeztetéssel rendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy Felek a jelen szerződéssel kapcsolatban közöttük felmerült jogviták elbírálására közös megegyezéssel kikötik a hatásköri szabályoktól függően a Szolnok Városi Bíróság alávetésen alapuló illetékességét.

 

2./ A jelen keretszerződésben nem szabályozott kérdésekre a Fluxcorp Kft Általános szerződési feltételei valamint a Ptk. vonatkozó rendelkezései irányadóak.

 

3./ Viszonteladó kijelenti, hogy sem csődeljárás, sem felszámolás illetve végelszámolás alatt nem áll és nem kezdődött ellene sem bírósági, sem cégbírósági, sem más fórum előtt semmiféle olyan eljárás, amely gazdasági tevékenységét korlátozná, és jelen megállapodás bármely pontjának teljesítését akadályozná. Amennyiben viszonteladóval szemben fentiek szerint eljárás indul, úgy köteles 8 napon belül írásban tájékoztatni nagykereskedőt erről a tényről.

 

4./ Szerződő felek kijelentik, hogy cégeik a hatályos jogszabályoknak megfelelően érvényesen és hatályosan megalakult és működő gazdálkodó szervezetek és a jelen keretszerződést képviseletükben az aláírási jogosultsággal és felhatalmazással rendelkező személy írta alá.

 

Szerződő felek jelen megállapodást, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elolvasást és értelmezést követően, jóváhagyólag, cégszerűen aláírták.

 

Szolnok,

 

 

...........................................                                                            ................................................

Nagykereskedő.                                                                                           Viszonteladó

 

 

Képv.: ügyvezető

ITS Notebook szerviz

Fluxcorp Kft.
5000. Szolnok, Mártírok út 32.
Tel.: 06-70 / 426-80-55
Email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.